nedeľa 8. júla 2012

KOKOSOVÉ JEŽE



SUROVINY :

200 g práškový cukor
1 vajce
1 polievková lyžica oleja
2 polievkové lyžice medu
2 dl mlieka
300 g hladkej múky
1 ks prášok do pečiva
2 polievkové lyžice kakao

POLEVA :

250 g práškový cukor
50 g kakao
6 polievkových lyžíc mlieka
250 g Palmarín
250 g kokosová múčka

POSTUP :

Práškový cukor , med ,vajce olej a mlieko vymiešame . Pridáme múku s práškom do pečiva a kakao .
Vylejeme na plech a upečieme na 180 C .


Vychladnuté nakrájame na kocky .


Poleva : roztop Palmarín pridaj cukor mlieko a kakao . Tak aby bola hladká .
Namáčame v poleve .


Obalíme v kokosovej múčke .


Dáme do chladničky stuhnúť . Dobrú chuť !



Vyskúšané od manus Modrý koník :-)


13 komentárov:

  1. tieto ľúbim, krásne sa Ti vydarili :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. obľúbený koláč môjho syna, robievam ich... vynikajúce sú a tebe sa podarili tak ako všetko...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Evička :-) ale nie vždy sa mi všetko podarí ,, dík

      Odstrániť
  3. Veľmi dobrý koláčik, mäkkučký a dlho vydrží. Vyskúšam ďalšie Vaše recepty, sú fantastické. Jarka, kedy to stíhate, ste šikulka. Jožka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiez moj oblubeny ,akurat ho peciem len ja som nedala kakao Ada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem , aj u nás je veľmi obľúbený :-) pekný advent a ďakujem za návštevu :-)

      Odstrániť
  5. Skvelé, rovnako ako Vaše skvelé veterníky, rožky a mnohé ďalšie Vaše repcepty, ktoré som už vyskúšalá. Vaš blog ma inšpiruje a motivuje, ako začiatočničku, do varenia a pečenia.
    Jarka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rada že chutia recepty z môjho blogu a že pomocou foto postupu to zvládate ľahšie :-) ďakujem za kompliment , potešil :-) .

      Odstrániť
  6. tieto recepty su super

    OdpovedaťOdstrániť