utorok 12. marca 2013

ŠÚĽANCE Z TVAROHU



Šúľance najobľúbenejšie  jedlo mojich detí.


SUROVINY : 200 g polohrubej múky, 250 g tvaroh jemný, soľ, vajíčko, cukor, strúhanka, maslo a kryštálový cukor.




POSTUP : Múku, tvaroh, soľ a vajce zamies a vypracuj cesto, dlaňou šúľaj valec.
Krájaj na plátky,....asi tak 3 cm a šúľaj. Krájaj a šúľaj malé šúľance ktoré tiež pomocou dlane vyšúľame.
Strúhanku popražíme za stáleho miešania na suchej panvici .
Šúľance vyvaríme v slanej vriacej vode asi tak 5 min. Vyberieme pomocou sitka do misky polejeme rozpusteným maslom, posypeme kryštálovým cukrom premiešame a ešte posypeme strúhankou.









19 komentárov:

  1. Ale to by mohlo být dobré:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajka ono to aj je veľmi dobré :-) treba vyskúšať :-)

      Odstrániť
  2. Tak tenhle recept je pro mě úplnou novinkou!!! A při tom je to tak jednoduché a určitě moc dobré!!!! Brzy vyzkouším! Díky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alis verím že pochutí :-).Je naozaj veľmi jednoduchý ...

      Odstrániť
    2. Moje najoblubenejsie jedlo z detstva...a teraz mojho syna oblubdne :)

      Odstrániť
    3. Aj moje deti šúľance zbožňujú :-)

      Odstrániť
  3. Tak toto jedlo milovali aj moje deti, hlavne tú sladkú strúhanku.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emily aj ja mám najradšej strúhanku aj keď makové a orechové sú tiež mňam ...strúhankové máme najradšej :-)

      Odstrániť
  4. mňam, šúlance máme radi. Dnes sme mali tiež sladký deň, urobila som americké lievance.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mončika ďakujem za návštevu :-) mi máme sladký týždeň deti maródujú :-).

      Odstrániť
  5. Tak jsem se vrátila do dětských let, moje maminka je dělávala velmi dobré, už si ani nepamatuji, kdy jsem je jedla naposledy,diky za sladkou vzpomínku, jsou výborné...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Joj to vypadá velice velice lákavě :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ešte som šúľance veru nerobila ale cesto je podobné z akého robím tvarohové knedličky, tiež so strúhankou...mala by som vyskúšať...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Evička ďakujem za návštevu , vyskúšaj určite ťa mrzieť nebude .

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dobrý den, je to moc dobrý recept. Já pod strouhanku dám kousek másla a přisypu vanilkový cukr. Krásně se rozvoní a trošku zkaramelizuje. Děti i manžel to tak milují. Někdy ji používám i na podsypání štrůdlu.

    OdpovedaťOdstrániť