nedeľa 11. januára 2015

KELOVÝ PRÍVAROK



Rýchly a jednoduchý, chuťou výnimočný kelový prívarok z našej kuchyne J.


Budeme potrebovať menší na jemno nakrájaný kel, zemiaky, cibuľu nakrájanú na jemno, cesnak aj pretlačený aj nakrájaný, masť, soľ, rasca drvená, paprika mletá, hladká múka na zápražku a vodu.



Kel nakrájame, zemiaky a cesnak očistíme, cibuľu nakrájame na drobno. Do hrnca dáme masť na ktorej popražíme cibuľu a nakrájaný cesnak. Keď je cibuľa popražená pridáme nakrájaný kel a podusíme. Zalejeme vodou, osolíme pridáme mletú rascu, nakrájané zemiaky a varíme.
V inej kastróle si urobíme klasickú zápražku z masti, pretlačeného cesnaku, hladkej múky a trochu červenej mletej papriky. Po vychladnutí zalejeme trochou vody.

Keď sú zemiaky mäkké aj kel uvarený, pridáme zápražku, dochutíme a ešte chvíľu povaríme. K prívarku som upiekla domácu klobásku J. Dobrú chuť!









8 komentárov:

  1. Jarka...si ma úplne ohromila...tá klobáska vyzerá výborne a kelový prívarok mám tiež veľmi rada...veru by som neodmietla porciu z toho...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Un insieme di sapori che fanno venire appetito :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kelovy pripravok milujem :)) manmky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dnes som varil podla tvojho receptu je mňam .

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento recept je super.Takto sme ho kedysi robili doma.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Konečne normálny recept na prívarok.Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť