nedeľa 31. augusta 2014

JOGURT



Na prípravu domáceho jogurtu budeme potrebovať 1 liter mlieka kravského (žiadne kupované v obchode ale pravé kravské môže byť aj s automatu, ja mám  možnosť kúpiť pravé spod kravičky J). Jogurt, mne sa osvedčil Zvolenský používam balenie 320 g, vanilkoví cukor a samozrejme potrebujeme jogurtovač.






Do jogurtu vsypem vanilkový cukor ( množstvo podľa chuti) a premiešam. Do každého pohárika dám 2 PL jogurtu a zalejem mliekom izbovej teploty, premiešam a vložím do jogurtovača na 10 hod.

Poháriky vyberiem z jogurtovača, zatvorím a vložím do chladničky vychladiť.



11 komentárov:

  1. Lo yogurt fatto in casa è molto molto buono :)
    Che bella quella coppetta di yogurt e frutti di bosco!
    Un bacio

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Grazie, Daniela anche visitare manda abbracci Ven:-)

      Odstrániť
  2. Když byly děti malé, dělala jsem jogurty pořád, ovocné i čokoládové, ale co vyrostly už taková poptávka není:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajka treba vyskúšať aj mojím po dlhšom čase veľmi chutil :-)

      Odstrániť
  3. Tiež som si kedysi robila jogurty doma a chutili nám ... mala by som zas začať ... a silno rozmýšľam nad kúpou jogurtovača ... normálne si ma navnadila, nakopla zasa ... :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) myslím Laura že niet nad domáci jogurt, viem čo jem.

      Odstrániť
  4. Jarka, zaujímavá príprava jogurtu, ja vždy kúpený jogurt zmiešam najskôr v mlieku a potom rozlejem do pohárikov a dám do jogurtovača...netreba to aspoň premiešať v pohárikoch?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evička ja premiešavam :-) v pohárikoch asi si pri čítaní prehliadla :-) a ďakujem za návštevu ♥

      Odstrániť
    2. Jaruška ďakujem za odpoveď...no veru máš pravdu, neprečítala som si pozorne postup :D

      Odstrániť